polecam

czwartek, 30 kwietnia 2015

Recenzje książek wkrótce


      Moi drodzy czytelnicy. Bardzo mi miło, że piszecie do mnie i sugerujecie potrzebę zmian na blogu. Podążając za waszymi opiniami postanowiłam zająć się teraz opisem  przeczytanych książek, czyli recenzją. Czytam sporo książek,  więc z przyjemnością będę się  dzielić z wami swoimi spostrzeżeniami. Uwielbiam czytać. Niestety czasami mam wyrzuty sumienia bo zaniedbuję przez to swoje obowiązki. Ale co tam...

    Chwilę może to potrwać, bądźcie cierpliwi. Przede wszystkim chcę recenzować książki obyczajowe i beletrystykę, ponieważ ten gatunek jest mi najbliższy. Jeśli będę miała wybór to te książki wybiorę w pierwszej kolejności. Lubię pochłaniać opowieści o życiu, problemach dnia codziennego, o nieporozumieniach w związku, samotności, skrywanych tajemnicach i oczywiście miłości. Kryminały z dreszczykiem będą czekać w kolejce. Nie czytam fantastyki. 

       Zainteresowane osoby, portale, wydawnictwa, księgarnie zachęcam do współpracy. Z przyjemnością przyjmę książki do ich recenzji. Będę je reklamować na swoim blogu oraz Fanepagu.  Bardzo chętnie zamieszczę wywiady, porady, prezentacje itp. Napiszę, oprócz recenzji, artykuły i felietony związane z branżą literacką. 

Brak komentarzy: